Ska bara säga...

Ska bara säga att jag inte åkte på ridläger! Ångrade mig lite så kommer inga bilder! :( 
Men jag kommer tillbaka 22 augusti! (Alltså på bloggen! ;))
Ska skriva ner också ett meddelande som är ett kedjemejl som jag har fått några gånger i sms men tycker att ni ska läsa det för det är en smart text för er tjejer som känner igen er! (Jag är inte en av de ;))
 
 
En äkta kille ska gilla dig för den du är, inte för hur långt hår du har eller om du har massor av smink. Detta är faktiskt ett av årets viktigaste sms för att stärka tjejers självsäkerhet, ännu lite till. Du är inte tjock, ful eller äcklig. Du är söt, fin och älskad av många! Skicka nu detta till alla din tjejkompisar och hoppas på att de skickar vidare. Målet är att alla tjejer i Sverige ska få det. Så om du nu får det många gånger betyder det bara att många bryr sig om dig! <3 ;)
Hoppas att ni läser texten nu! <3

Kommentarer
Postat av: Julia Persson

Min kompis sjöng tillsammans med Bryan Adams i Linköping igår, det skulle va jätte kul om du la ner några minuter på att titta på videon på min blogg och kommentera vad du tycker :)

Även kommentera vad du tycker om min nya design :)
kram ♥

2012-08-08 @ 23:04:34
URL: http://juliaperssonn.blogg.se/
Postat av: Marina

Hoppas du får en fortsatt grym dag, kika gärna in på min blogg om du vill. Tror inte att du kommer ångra dig ♥

2012-08-09 @ 16:37:02
URL: http://meagaiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0