Hej och Hallå!

Hejjj! Har sovit över hos Julia som jag har sagt och det var väldigt kul! Under sommaren blir det ej inte så mycket bloggande för jag kommer inte ha tid men lite kan jag nog få in!
 
Igår så propade vi oss fulla med Gott och Blandat! Men sen så såg jag en stoooooooooooooooooooor dumle förpackning som Linnea hade vunnit på Liseberg....Man känner sig lite hopplös vid detta tilfälle när man bara har den godisen vid namn Gott och Blandat..... :D
 
Har nån någon aning om Båstad Ridskola/Ridklubbs hemsida ser ut och hur man letar upp det :) 
 
Skulle gärna villa att ni kommenterar så mkt som möjligt= mer bloggande i sommar ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea -Ponieriders

Äru säker på att det var Båtstad? Kan det inta vara Bålsta, där Anna-Carin ska ha verksamhet? ;)

Svar: hihi sorry..... hade helt och hållet glömt vid det tillfället(o alla andra jag råka skriva båtstad) :D tack för du sa det
viponnytjejer.blogg.se

2012-07-09 @ 12:35:04
URL: http://ponieriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0