Igår

Igår på ridnigen var det Hurri Skurri....Vi hade med Phantom och Röding! Vi var i lag och den som var bäst  på banan vann:) först började jag och Hedda på Röding....Han var så sjukt pigg och taggad.....som inte jag gillar men.....VI VANN!

Sedan bytte vi så jag,Hedda och Alex var på Phantom ,det gick lite sådär....Han sprang iväg med mig så jag ramla av...jag kan säga att jag grät mest för att det inte var Paaris jag ramla av och det var sista chansen för mig att rida honom! iaf så Ellinor hoppa in som mig.....och det var roligt för Phantom bockade så Ellinor oxå ramla av :'D det såg super kul ut! igentligen hade vi tre avramlingar eftersom Annie ramla av Phantom för hon satt inte upp( hon mer låg på honom) och han började springa....det såg oxå sper kul ut....:'D

Paaris...


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0