Jobbigt...

Jobbigt när jag tänker på det... Jobbigt när någon säger något om det... Jobbigt att ingen fattar hur det var...
 
När jag skriver det här så menar jag helt allvar med det!
 
Här kommer först bildledtrådar:
 
Tror de flesta förstått... ÖR, Östermalms ridskola, borta för alltid, det andra hemmet, de alla kompisarna, inget är samma sak... Jag blir trött på alla dumma kommentarer som t. ex "Det var ju faktiskt en av Stockholms värsta ridskolor" eller "Det är ju skönt att de är borta så att alla hästar slipper gå i de små hagarna". Whatever! Ni som säger så jävla puckade saker är puckade! I skolan så är det till exempel mobbning och olika gäng som är svåra att komma in i. I stallet Där bjöd vi liksom in folk till "gänget" Ingen tror jag kände sig som tredje hjulet eller vad man ska säga. KOM IHÅG! DET ÄR (VAR) VÅRT HEM NI SNACKADE OM! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0