Heej!

Idag red jag Bobby igen! (Glömde skriva förra veckan) Han var jättesnäll! Först ville jag inte rida honom utan Benny men jag har märkt under den här lektionen att Bobby är mycket bättre för mig än Benny! Vi övade på byte om volt och massor om ridvägar... De flesta var lite slarviga med det. Men jag försökte mitt bästa faktiskt! Efter ridlektionen så gick jag och Tyra till prisextra och köpte lite mellanmål eller vad man ska säga... Jaja, sen så fick jag skjuts av Tyras pappa hem och nu sitter jag här och lyssnar på musik och tittar på och skriver detta lilla inlägget. Jag kan göra mycket samtidigt!!!!! ;) Nu ska jag skriva lite tidsinställda så att ni äntligen får ngt att läsa! :D (Bilder fotade av Hanna i stallet kommer! :D)
 Usch vad jag saknar dig Gilas!Saknar dig! R.I.P!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0